Náplň práce:
* obsluha zákazníků na pobočce autopůjčovny
* zpracování rezervací, sjednávání nájemních smluv a prodej doplňkových služeb
* organizace řidičů pro přistavení aut firemním zákazníkům v Praze a okolí
* administrativní agenda (evidence dokladů o plateb kartami, evidence poškození vozidel u nájemních smluv,…)
Požadujeme:
* aktivní znalost AJ slovem i písmem
* ŘP skupiny B
* SŠ vzdělání
* příjemné a reprezentativní vystupování
* komunikativnost, samostatnost
* kreativitu a prozákaznický přístup při hledání řešení
Nabízíme:
* odborné zaškolení v mezinárodní firmě
* stabilní zázemí vč. dlouholetých pracovních vztahů
* možnost profesního růstu v SIXT RENT i v SIXT LEASING
* přátelské pracovní prostředí, mladý kolektiv
* motivační mzdové ohodnocení
* firemní benefity
Nástup IHNED/DOHODOU.
Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zašlete Váš životopis spolu s uvedením časových možností a motivačním dopisem na: andrea.pstrosova@jobs-instinkt.cz
Nebo vyplňtě formulář na konci této stránky.