Náplň práce:
* obsluha zákazníků na pobočce autopůjčovny
* zpracování rezervací, sjednávání nájemních smluv a prodej doplňkových služeb
* organizace řidičů pro přistavení aut firemním zákazníkům v Praze a okolí
* administrativní agenda (evidence dokladů o plateb kartami, evidence poškození vozidel u nájemních smluv,…)
Požadujeme:
* komunikativní znalost AJ
* časovou flexibilitu (min. 3 dny v týdnu – včetně víkendů)
* ŘP skupiny B
Nabízíme:
* dlouhodou spolupráci v mladém přátelském týmu
Zaujala vás tato pozice? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis spolu s uvedením aktuálních časových možností.
Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zašlete Váš životopis spolu s uvedením časových možností a motivačním dopisem na: andrea.pstrosova@jobs-instinkt.cz
Nebo vyplňtě formulář na konci této stránky.