Náplň práce:
* Dopolední příprava jízd pro leteckou společnost (cedulky, tisk přehledů…)
* Kontrola řidičů v příletové hale, řešení problémů s přílety/odlety
* Příprava a objednání transferů k příletu/odletu u řidičů a subdodavatele
* Telefonování cestujícím odlétajícím v následující den a aktualizace jejich požadavků (místo, čas, počet osob)
* Customer service (řešení reklamací, připomínek, komunikace s klienty emailem...)
* Správa hodnocení a komentářů na internetových zápisech SIXT Česko
* Administrativní podpora Operation Managera a rezervačního oddělení
Požadujeme:
* velmi dobrou znalost AJ na úrovni (B2)
* silnou zákaznickou orientaci
* ochotu pracovat na směnný provoz (12´směny, krátký/dlouhý týden, 15 pracovních dní v měsíci )
* praxe v administrativě či zákaznickém servisu výhodou
* pečlivého, samostatného, zodpovědného člověka s pozitivním přístupem ke vztahu se zákazníky
Nabízíme:
* důkladné zaškolení
* přátelský kolektiv
* možnost pracovat pro leadra na trhu
Zaujala vás tato pozice? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis spolu s uvedením aktuálních časových možností.
Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení, zašlete Váš životopis spolu s uvedením časových možností a motivačním dopisem na: andrea.pstrosova@jobs-instinkt.cz
Nebo vyplňtě formulář na konci této stránky.